Sofia Zebraforest

Alla inlägg under augusti 2015

Av Sofia Zebraforest - 29 augusti 2015 17:18

Dag 20- Jag och SSO

Jag blev intresserad av Star Stable bc det liksom handlade om hästar, jag fattade liksom inget i början men nu e jag väl lite mer proig  () på det hehe xD Alla som inte spelar det tycker typ att det är ett tjejspel som bara småtjejer spelar, men det är ju HEEEEEELT fel!! Alla från liksom 5-100 år kan spela Sso, tjejer & killar.

Folk tycker ju också att liksom det är jobbigt när man bah kan se ut som en tjej i spelet, men ja, hela berättelsen som Star Stable (& de tidigare spelen) har handlar ju om en flicka som gjorde allt det här, liksom "Är du den flickan?", men aja, en kille kan vara tjej i ett spel, ni vet t.ex Kim, han spelar, ingen tycker ju det e konstigt så vrf får ingen annan kille göra det då?


Men ja, jag tycker Star Stable är världens bästa spel, fast jag ksk har blivit lite oaktiv på det så älskar jag det :3

 


Av Sofia Zebraforest - 29 augusti 2015 17:13

Dag 19- Ett uppdrag jag hoppas på

Den här frågan var nog den svåraste av alla ... men ofc skulle det va kul om de blev klara me alla uppdrag så man fick gå in i Skördebygden (utan bugg dårå).

Men asså en grej jag skulle vilja väldigt mycket oxå, det skulle nog vara om man fick liksom hjälpa till & få heeeeelaaaaaa Jorvik City (nt bah en liten galleria) öppnad :D

Av Sofia Zebraforest - 29 augusti 2015 17:09

Dag 18- En funktion jag hoppas på

Sorry att jag har varit såååååååååååååå oaktiv på bloggen, men jag ska skärpa mig! :3

Oki, det finns så många funktioner jag vill ska komma, men en grej jag vill rätt mycke är att man skulle kunna ha ett eget hus som man får inreda själv (huset ligger vid sitt hemstall), & sen kan man välja en av sina kompisar & liksom välja att komma in till dem, & då kan man liksom typ äta middag & leka, bla bla bla xD

Av Sofia Zebraforest - 17 augusti 2015 22:08

Dag 17- En funktion jag tycker är onödig

Jag tycker nt direkt ngn funktion är så onödig men asså jag skulle nog kunna klara mig utan att kunna göra rörelser & sånt, d va ju väldigt kul när dem va nya men nu äre typ ingen som liksom använder dem längre ... Men behöva köpa en sadelväska & ett husdjur för så mycke Sc e väl lite onödigt när d enda man kan göra e att dem sitter på sidan av hästen tiden då dem nt e fast i ryggsäcken elr garderoben

Av Sofia Zebraforest - 17 augusti 2015 22:05

Dag 16- En funktion jag tycker om

Jaa allt e ju bra, liksom man kan köpa hästar, chatta med folk, åka färja & transport, ha klubbar ...

Men jag skulle nog nt klara mig utan att kunna chatta sååå, aa

Av Sofia Zebraforest - 17 augusti 2015 22:02

Dag 15- Något jag vill köpa

Joo hörrni, en häst till skulle nt skada, men visst visst, saker, ehm ... jag skulle gärna vilja ha råd till massa röda saker så jag kan ha min röda stil, men assååå samlar nt direkt till ngt :)

Av Sofia Zebraforest - 11 augusti 2015 17:16

Dag 14- Min favoritsysselsättning

Jag tycker såklart om att göra nya uppdrag som kommit med i onsdagsuppdateringar, elr undersöka förändringarna. Men annars gillar jag att typ undersöka resten av Jorvik, försöka hitta små mysiga platser, elr bara rida runt & lyssna på när andra pratar haha, men att skriva med ngn kompis är alltid kul (så ni får jättejättejättegärna skicka ett brev då & då till mig, då blir jag glad )!
Men asså buggar är oxåväääääldigt roliga (min kompis visa mig en idag som va skitrolig xD), men oxå att bah testa att komma in i hus e roligt xD   

Av Sofia Zebraforest - 11 augusti 2015 17:14

Dag 13- Den deluxe utrustning jag tycker bäst om

A, jag har typ ingen aning vilka som finns här heller, men Moorlands är väldigt snyggt iaf, så ja, det blir Moorlands xD

Jag :)


Välkommen till en blogg om Star Stable och lite om ett riktigt liv jag har!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag skriva mer om?
 "Mina dagar" Vad jag sysslat med på sso under dagen
 "Irl" Vad som händer i mitt liv utanför sso
 Saker jag stör mig på/vill ändra i spelet
 "Klubbar för dig!" Reklam för klubbar (skriv till mig på sso om du vill att jag fixar reklam)
 "Mina hästar" Lite information om mina hästar i spelet osv
 Lite allt möjligt/vad jag känner för
 Allt ovan

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok

Mina hästar

1.Diamonddream: Jorvikiskt varmblod

2.Frostdream: Andalusier

3.Stormdream: Jorvikisk ponny

4.Icedream: Jorvikisk ponny

5.Moondream: Tinkerhäst

6.Crazydream: Arabiskt Fullblod

7.Stardream: Andalusier

8.Winterdream: Arabiskt Fullblod

9.Nightdream: Frieser

10.Rockdream: Andalusier

11.Autumndream: Nordsvensk

12.Lightdream: Fjording

13.Angeldream: Arabiskt Fullblod

14.Midnightdream: Quarter

15.Wilddream: Arabiskt Fullblod

16.Everdream: Morganhäst

17Smokedream: Shire

18.Megadream: Jorvikisk urhäst

19.Cinnamondream: Islandshäst

20.Ashdream: Mustang

21.Cookiedream: Haflinger

22.Silverdream: Frisisk sporthäst

23.Firedream: Jorvikisk urhäst

24.Violetdream: Jorvikisk urhäst

Icedream

Autumndream

Blogkeen

ssozebraforest
Sky Blue Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards