Sofia Zebraforest

Alla inlägg under juli 2015

Av Sofia Zebraforest - 31 juli 2015 15:05

 

EVERDREAM

Kön: Hingst

Undan: Okänd

Efter: Okänd

Ras: Morganhäst

Född: 1/2 - 2015

Det känns som att sväva på moln när man rider Everdream, han är smidig i hoppningen, dressyren & på westerbanan

Ägare: Sofia Zebraforest

Av Sofia Zebraforest - 31 juli 2015 14:57

Dag 8- Den tävling jag tycker minst om

Det mst nog vara den nyaste, den på FP-strande, vad den nu heter haha xD Menem den är så svår, man mst liksom va snabb medans man nt får hamna i vattnet p fel stlle typ xD

 

Av Sofia Zebraforest - 31 juli 2015 00:00

Well hon blev emo 

 

Av Sofia Zebraforest - 30 juli 2015 23:46

Dag 7- Min favorittäving

Dinotävlingen är nog min favvo, Tilda Younggirl bjöd in mig t grupp så vii kunde köra den tsm innan jag hade låst upp den, & direkt blev den min favvo xD Haha jomen den e rolig på nåt konstigt sätt, lite cool typ ... xDD

Av Sofia Zebraforest - 29 juli 2015 19:59

Ny redigering, på Alicia Starnight & hennes häst  Hoppas hon ser det  (Jag e nt duktig p o redigera, okok? xD)

 

Av Sofia Zebraforest - 29 juli 2015 19:27

Dag 6- Min drömhäst i spelet

Asså nästan av alla mina favvoraser finns redan, så ksk en söt Haflinger, med fin vit lång man ... Elr om får va helt i sina drömmar så ksk en pegasus/enhörning, som man då fick bästämma färger på :D

Men ja, önskar nt direkt ngn annan häst, men rösta på min omröstning om hästar jag har, tack tack :)

Av Sofia Zebraforest - 29 juli 2015 19:23

Dag 5- Mina tankar om huvudstoryn

Ja asså jag tycker inget speciellt med den, jag tycker den är bra, många blir uppretade av att man nt kan va kille i sso, men det tillhör ju historien (d va ngn som berätta för mig om d där ett tag sen haha xD), nämen asså har nt så mycke att säga om d ...

Av Sofia Zebraforest - 29 juli 2015 12:12

Dag 4- Min historia med Star Stable


Jag kommer ihåg att vi satt på ett hotellrum, mamma berättade för mig om ett hästspel som hette Star Stable, jag älskade & älskar hästar så ville testa. När vi kom hem gjorde jag min gubbe, Sofia Zebraforest, valde Sofia bc jag htr det irl, Zebra bc jag gillar zebror haha, & forest bc det nt fanns ngt annat ledigt, jag fattade inte vad man skulle göra så ja, jag va kvar i lvl 0 ... jag tycker inte om att läsa så ja, det va drf jag nt fatta ngt hahah.

Men efter typ ngr månader så berättade min bästis om att hon hade börjat spela det, o jag bah "vad e det?!" o sen förklarade hon, & sen kom jag fram till att det faktiskt va det jag hade en gubbe på hahah.

Hon hjälpte mig, & liksom visade att jag skulle göra uppdrag & sånt, sen ja, fattade jag & hann ikapp henne (& hennes syster tihi).

Jag :)


Välkommen till en blogg om Star Stable och lite om ett riktigt liv jag har!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag skriva mer om?
 "Mina dagar" Vad jag sysslat med på sso under dagen
 "Irl" Vad som händer i mitt liv utanför sso
 Saker jag stör mig på/vill ändra i spelet
 "Klubbar för dig!" Reklam för klubbar (skriv till mig på sso om du vill att jag fixar reklam)
 "Mina hästar" Lite information om mina hästar i spelet osv
 Lite allt möjligt/vad jag känner för
 Allt ovan

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok

Mina hästar

1.Diamonddream: Jorvikiskt varmblod

2.Frostdream: Andalusier

3.Stormdream: Jorvikisk ponny

4.Icedream: Jorvikisk ponny

5.Moondream: Tinkerhäst

6.Crazydream: Arabiskt Fullblod

7.Stardream: Andalusier

8.Winterdream: Arabiskt Fullblod

9.Nightdream: Frieser

10.Rockdream: Andalusier

11.Autumndream: Nordsvensk

12.Lightdream: Fjording

13.Angeldream: Arabiskt Fullblod

14.Midnightdream: Quarter

15.Wilddream: Arabiskt Fullblod

16.Everdream: Morganhäst

17Smokedream: Shire

18.Megadream: Jorvikisk urhäst

19.Cinnamondream: Islandshäst

20.Ashdream: Mustang

21.Cookiedream: Haflinger

22.Silverdream: Frisisk sporthäst

23.Firedream: Jorvikisk urhäst

24.Violetdream: Jorvikisk urhäst

Icedream

Autumndream

Blogkeen

ssozebraforest
Sky Blue Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards