Sofia Zebraforest

Alla inlägg under augusti 2014

Av Sofia Zebraforest - 31 augusti 2014 10:26

Var uppe sent igår, fast ändå så var många av mina vänner inne! KUL! Men här är jag med Christelle Winternight i allafall!  

Av Sofia Zebraforest - 29 augusti 2014 13:48

Bara för att Barret betyder så mycket för mig tihi

  

Av Sofia Zebraforest - 27 augusti 2014 21:13

 

Gå upp tidigt eller var uppe sent så får du se de här lysa! De finns i Gröndal, Hollow Woods, Gyllenåsarnas dal, Fort Pinta (mellan ML och FP) och kommer inte ihåg om det finns på fler ställen men säg till mig om det gör det!

Av Sofia Zebraforest - 24 augusti 2014 10:57

 

Träns: Fort Pinta Hästaffär

Sadel: Firgrove

Filt: Fort Pinta Hästaffär

Höger sadelväska: Fort Pinta Väskaffär

Kanin: Fort Pinta Djuraffär, fin kanin

Svansrosett: Midsommar skattjakten 2014

Blomma för hästens man: Midsommar skattjakten 2014

Mössa: Havets skatter, Västkobbens fiskeby

Hår: Salon Belle, Jarlaheim

Tröja: The Fashion Barn

Handskar: Vite torgvantar, Jakob Golpurs gård

Byxor: Silvergladebyn, star shop

Stövlar: Silvergladebyn, bystövlar, Silverglade affären

Av Sofia Zebraforest - 12 augusti 2014 09:56



Nu kommer jag tillbaka runt 4 år senare och ändrar lite i det här inlägget som handlade om en speciell dag jag och min kompis Baruna Sweetnight (vi är fortfarande internetkompisar utanför sso fyi) brukade ha vilket jag blev sugen på att skriva lite om.

Det här blev utav en tradition för oss att bara sitta i silon och snacka, vilket under den tiden handlade om våra crushes opsi, men det här är såna stunder jag faktiskt kan sakna nu när jag loggar in på Star Stable och har oftast ingen av mina dåvarande kompisar som fortfarande spelar. Ville bara dela med mig av detta :)

 

Av Sofia Zebraforest - 7 augusti 2014 12:19

 

Nu har jag äntligen hittat alla stjärnor som finns nurvarande i spelet!!! Det var typ den lättaste stjärnan som jag hittade sist xD


(Update i det här inlägget; well nu finns det fler stjärnor och den här tror jag var i antingen Valedale eller Firgrove)

Av Sofia Zebraforest - 3 augusti 2014 15:20

 

Träns: Färjebutiken

Hjälm: The Fashion Barn, SGB

Jacka: Lifetime-paket

Hår: Salon Belle, JH

Handskar: Torghandskar (Kommer nt ihåg vart jag köpte dem, kan ha varit i JH)

Byxor: Vita ridbyxor, Silvergladebyn

Skor: Bystövlar, Silvergladebyn

Filt: Auberginefilt, Silverglades Hästsportcenter

Kanin: Fin kanin, Fort Pinta Djuraffär

Höger sadelväska: Fort Pinta väskaffär

Sadel: Slottssadel, SGB, Horses R Us

Av Sofia Zebraforest - 2 augusti 2014 18:58

  Här gömde jag mig när jag och Clarisse körde kurragömma och förut så har jag hittat en stjärna här! Jag står på en balkong i JH.

Jag :)


Välkommen till en blogg om Star Stable och lite om ett riktigt liv jag har!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag skriva mer om?
 "Mina dagar" Vad jag sysslat med på sso under dagen
 "Irl" Vad som händer i mitt liv utanför sso
 Saker jag stör mig på/vill ändra i spelet
 "Klubbar för dig!" Reklam för klubbar (skriv till mig på sso om du vill att jag fixar reklam)
 "Mina hästar" Lite information om mina hästar i spelet osv
 Lite allt möjligt/vad jag känner för
 Allt ovan

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Gästbok

Mina hästar

1.Diamonddream: Jorvikiskt varmblod

2.Frostdream: Andalusier

3.Stormdream: Jorvikisk ponny

4.Icedream: Jorvikisk ponny

5.Moondream: Tinkerhäst

6.Crazydream: Arabiskt Fullblod

7.Stardream: Andalusier

8.Winterdream: Arabiskt Fullblod

9.Nightdream: Frieser

10.Rockdream: Andalusier

11.Autumndream: Nordsvensk

12.Lightdream: Fjording

13.Angeldream: Arabiskt Fullblod

14.Midnightdream: Quarter

15.Wilddream: Arabiskt Fullblod

16.Everdream: Morganhäst

17Smokedream: Shire

18.Megadream: Jorvikisk urhäst

19.Cinnamondream: Islandshäst

20.Ashdream: Mustang

21.Cookiedream: Haflinger

22.Silverdream: Frisisk sporthäst

23.Firedream: Jorvikisk urhäst

24.Violetdream: Jorvikisk urhäst

Icedream

Autumndream

Blogkeen

ssozebraforest
Sky Blue Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards